Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с предна дясна врата

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с предна дясна врата

    Здравейте колеги , вчера ми блокира механизма напредна дясна врата в затворено положение обикалях я цял ден като голям камък с мисли как да я отворя , но главата ми не роди нищо
    Моля ви кажете ми как да отворя вратата безаварийно
    Last edited by Martini_Racing; d.m.y г., 14:20.
    sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
    155 2.0 16V ....евридейката
    ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
    ex. 155 1.8 8V

  • #2
    Предполагам, че е останала заключена (бутона в долно положение).
    Ако е така, пробвай да го развиеш малко. Той е на резба. Така ще се покаже малко и ще можеш да го хванеш с клещи и да го издърпаш нагоре.
    С ключа в ключалката като пробваш какво става?


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      върти се само на дясно на ляво не мога да го завъртя
      Last edited by Martini_Racing; d.m.y г., 17:59.
      sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
      155 2.0 16V ....евридейката
      ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
      ex. 155 1.8 8V

      Comment


      • #4
        Пробвай това с копчето. Поразвий го малко, хвани го с клещи и дърпай нагоре.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Любчо опитах да го издърпам,но не мърда.Ами сега
          sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
          155 2.0 16V ....евридейката
          ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
          ex. 155 1.8 8V

          Comment


          • #6
            Сега развиваш болтовете на дръжката,на ръкохватката.Остават само винтчетата долу при плафона и на въздуховода.Сваляш стъклото до долу,хващаш здраво кората и внимателно повдигаш нагоре,до като се откопчае и освободи от релсАта до стъклото.Ще остане леко заклещена от таблото.ще я дръпнеш на вътре от единия край,разрежи изолацията и ше има достъп
            sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

            Comment


            • #7
              Речено сторено, но машинката не мърда
              sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
              155 2.0 16V ....евридейката
              ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
              ex. 155 1.8 8V

              Comment


              • #8
                Стигна ли до механизма?Тоест успя ли да разкачиш кората
                sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                Comment


                • #9
                  Това е най сигурния начин да я оправиш, разкачиш ли кората няма как да не отвориш.

                  Comment


                  • #10
                    Много мръсна ситуация се се заформила.

                    Тук виждам 2 варианта:

                    1 - през полу-свалената тапицерия да се достигне до бравата и движейки лостчетата и да се опита да се разблокира. Ако разблокирането е невъзможно, да се троши бравата с помощта на отвертки и секачи (да се отстрани капака). Така като се стигне до карантията и няма да е проблем да се освободи механизма и да се отвори вратата.

                    2 - Да се свали тапицерията на средната колонка и да се търси пролука през която да се стигне до конзолата за резето. Сечене на двата болта и вратата се отваря.

                    По-добър ми се струва вариант 1


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      След множество рани , потрошени нерви и сърдечни поздрави към много майки усилията ми бяха увенчани с успех . Развих всички болтове останаха ми само двата в долният край на кората след което махнах водача да стъклото държащ се на два болта . След два часа мъки с права отверка успях да отворя вратата .
                      Огромни благодарности към всички за съветите
                      sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
                      155 2.0 16V ....евридейката
                      ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
                      ex. 155 1.8 8V

                      Comment

                      Working...
                      X